Tisya's friends

Rabu, 08 Oktober 2014

Gaga, km adalah nama lelaki yang paling sering aku sebut dalam banyak hal.
dalam cerita sedih ku,
dalam cerita bahagia ku,
dalam kekonyolan ku,
dalam marah ku,
dalam mimpi ku, dan
dalam hembusan nafas ku.

Gaga, apa kau masih mencintai aku? Dan bagaimana bila aku tidak lagi merasakan hal yang sama?
Aku tahu kau tak akan pernah membenci ku. Sama seperti aku yang tak akan membenci mu dalam setiap kebohongan mu.

Gaga, aku harus benar2 meletakkan pensil pena dan lembaran diary yang bejibun tentang mu di sini. Di dalam sebuah peti yang nantinya akan aku kunci rapat. Yang nantinya akan aku buka saat kau menampakkan diri dihadapan ku.

Gaga, aku masih selalu bertanya kenapa? Kenapa kau hanya ada dalam sebuah angan besar yang tak pernah terwujud sekalipun aku berusaha sekuat tenaga.

Gaga? Apa kamu hantu??

Tidak ada komentar: